Kuaishou არის პიონერი გლობალური მოკლე ვიდეო ინდუსტრიაში
Kuaishou Technology არის ტექნოლოგიური კომპანია, რომელიც ავითარებს შინაარსის გაზიარების პლატფორმებს და შინაარსის წარმოებას, განაწილებას და მოხმარებას სწრაფად და მარტივად ხდის. Kuaishou შინაარსის სარეკომენდაციო სისტემა აგებულია ჩვენი მომხმარებლების ღრმა გაგებაზე და პლატფორმებზე ყოველდღე გაზიარებულ შინაარსზე.
როგორც ჩვენი ფლაგმანი პროდუქტი, Kuaishou არის წამყვანი შინაარსის საზოგადოება და სოციალური პლატფორმა და პიონერი გლობალური მოკლე ვიდეო ინდუსტრიაში. კუაიშუ ცდილობს ააშენოს თბილი და სანდო საზოგადოება, რომელიც ხალხს მოსმენისა და ნახვის შესაძლებლობას აძლევს. ეს არის პრინციპი, რომელიც კვებავს ენერგიულ და ინტერაქტიულ ეკოსისტემას ყოველდღიურად ატვირთული მილიონობით ღირებული შინაარსით.
გლობალურად, Kuaishou არის სიდიდით მეორე მოკლე ვიდეო პლატფორმა საშუალო ყოველდღიური აქტიური მომხმარებლების მიერ (DAUs) და სიდიდით მეორე ცოცხალი ნაკადი ელექტრონული კომერციის პლატფორმა მთლიანი ნაკეთობების მოცულობით (GMV). მან ასევე დაიწყო Kwai, მსგავსი პლატფორმა მომხმარებლებისთვის ჩინეთის გარეთ. იკვებება დიდი მონაცემებით, Kuaishou ტექნოლოგია და პლატფორმები მომხმარებლებს სთავაზობენ უაღრესად პერსონალიზებულ გამოცდილებას და ხელს უწყობენ ყველა თემის წევრებს შექმნან და აღმოაჩინონ საინტერესო და დინამიური შინაარსი.
Kuaishou არის ტექნოლოგიური კომპანია მანქანა სწავლის, როგორც მისი ძირითადი ტექნოლოგია. მანქანათმცოდნეობა ღრმად არის ჩასმული პროდუქციის ტვინში და გადის შინაარსის წარმოების, შინაარსის მიმოხილვის, შინაარსის განაწილებისა და შინაარსის მოხმარების მთელ ბიზნეს პროცესში. კუაიშუ ფლობს მსოფლიოს წამყვან კომპიუტერულ ხედვას და ღრმა სწავლის შესაძლებლობებს.
დაარსდა 2011 წელს, Kuaishou ტექნოლოგია სათაო ოფისი პეკინში, ჩინეთი მეტი 20,000 თანამშრომლები. დამატებითი ინფორმაციისთვის ეწვიეთ www.kuaishou.com/cn
ჩვენი მიღწევები
Kuaishou არის საყოფაცხოვრებო ბრენდი და ჩინეთში ყველაზე ფართოდ გამოიყენება სოციალური პლატფორმები. 2022 წლის 31 მარტის მდგომარეობით, Kuaishou საშუალო DAUs ჩინეთში 345.5 მილიონს აღწევს. ამავე პერიოდში კუაიშოუს მომხმარებლები დღეში საშუალოდ 128.1 წუთს ხარჯავენ.
პლატფორმაზე წვდომა უფასოა ყველა მომხმარებლისთვის. Kuaishou მონეტიზაცია, პირველ რიგში, გაყიდვების ვირტუალური საჩუქრები, სარეკლამო, უზრუნველყოფა სხვადასხვა ფორმის ონლაინ მარკეტინგული მომსახურება, და ბრალდებით სთავაზობს ელექტრონული კომერციის ტექნოლოგია მომსახურება. ჩვენ აქტიურად ვავითარებთ მონეტიზაციის დამატებით შესაძლებლობებს ჩვენი შემოსავლების ნაკადების დივერსიფიკაციისთვის ონლაინ თამაშების, ონლაინ ცოდნის გაზიარების და სხვა პროდუქტებისა და სერვისების საშუალებით.
2022 წლის 31 მარტის მდგომარეობით, 2022 წლის პირველი კვარტლის Kuaishou მთლიანი შემოსავლები 23.08% – ით გაიზარდა rmb21.1 მილიარდიდან rmb17.0 მილიარდიდან 2021 წლის იმავე პერიოდისთვის. მათ შორის საერთო შემოსავლები, ონლაინ მარკეტინგული მომსახურება გაიზარდა 32.6% – ით მეტი წლის rmb11. 4 მილიარდი და სხვა მომსახურება გაიზარდა 54.6% – ით მეტი წლის rmb1. 9 მილიარდი. როგორც მთლიანი შემოსავლის პროცენტული მაჩვენებელი, ონლაინ მარკეტინგის სერვისებმა 53.9% შეადგინა, ხოლო პირდაპირი სტრიმინგმა 37.2% შეადგინა. დანარჩენი 8.9% სხვა სერვისებზე მოდიოდა.
ყველა ეს მიღწევა არ შეიძლება გამოყოფილი იყოს ამ საზოგადოებისგან, რომელიც ჩვენ შევქმენით ჩვენი მომხმარებლებისთვის სხვადასხვა ინტერესებისა და ინდუსტრიებისთვის, რათა შევიკრიბოთ კუაიშუში და შექმნან ავთენტური, ლამაზი, მრავალფეროვანი და სასარგებლო შინაარსის ეკოლოგია. მიუხედავად იმისა, რომ მუდმივად გაუმჯობესების მომხმარებლის გამოცდილება მოკლე ვიდეო და ცოცხალი ნაკადი, Kuaishou შემდგომი აკმაყოფილებს მომხმარებელთა ყველა სახის დივერსიფიცირებული საჭიროებების. ჩვენ ვაშენებთ ჩართვა ვერსია და მოიცავს საზოგადოების ახალი თაობის ციფრული ცხოვრება, მათ შორის განათლების, გასართობი, სავაჭრო, ადგილობრივი ცხოვრება, და ა.შ ..
სწრაფი ფაქტები Kuaishou
Kuaishou ჩინეთის აპლიკაციების საშუალო ყოველდღიური აქტიური მომხმარებლები 345.5 მილიონს აღწევს,რაც წარმოადგენს 17.0% – ით 295.3 მილიონიდან 2021 წლის ანალოგიურ პერიოდს.
ყოველდღიური აქტიური მომხმარებლები ყოველდღე საშუალოდ 128.1 წუთს ატარებენ კუაიშოუზე, რაც წარმოადგენს წელიწადში 29.0% – იან ზრდას.
Kuaishou აპლიკაციაში 14 მილიარდზე მეტი ურთიერთდამოკიდებულებაა (ანუ ორი მომხმარებელი ერთმანეთს მიჰყვება)
Kuaishou საერთო შემოსავალი 21.1 მილიარდი RMB (3.16 მილიარდი აშშ დოლარი), წლის წლის ზრდა 23.8%.
Kuaishou ელექტრონული კომერციის ტრანზაქციებმა შეადგინა RMB175.1 მილიარდი (33.44 მილიარდი აშშ დოლარი), წელიწადში 47.7%-იანი ზრდა.
საშუალო ონლაინ მარკეტინგული მომსახურება შემოსავლების თითო DAU იყო RMB32. 9, წლის წლის ზრდის 13.4%.