ჩინეთი ლიდერობს ახალ მედიას: ინტერნეტის შეღწევადობა 1,1 მილიარდზე მეტ მომხმარებელს აღწევს


ჩინეთის ახალი ამბების მედია გადაიქცა მონაცემებზე ორიენტირებულ, ინტელექტუალურ, პლატფორმაზე დაფუძნებულ და სოციალიზებულ ინდუსტრიად.

omni-media კომუნიკაციების სისტემა მნიშვნელოვნად გაუმჯობესდა, როგორც ეს ხაზგასმულია ჩინეთის 54-ე სტატისტიკურ ანგარიშში ინტერნეტის განვითარების შესახებ. 2024 წლის ივნისისთვის ჩინეთი ამაყობს თითქმის 1,1 მილიარდი ინტერნეტის მომხმარებლით, რაც წარმოადგენს 78,0% შეღწევადობის მაჩვენებელს. ჩინეთის ახალი ამბების მედიის განვითარების შესახებ მოხსენების თანახმად, რომელიც გამოქვეყნებულია ჩინეთის ჟურნალისტთა ასოციაციის (ACJA) მიერ, ქვეყნის ციფრული ტრანსფორმაცია ვრცელდება. 3,606 ინტერნეტ სიახლეების საინფორმაციო სერვისის ერთეული, რომელიც უზრუნველყოფს 14,228 ლიცენზირებულ სერვისს, მათ შორის ვებსაიტებს, აპლიკაციებსა და საჯარო ანგარიშებს. ეს ზრდა ავსებს აყვავებულ ბეჭდური მედიის სექტორს, რომელმაც 2023 წელს დაბეჭდა 26,01 მილიარდი გაზეთის ეგზემპლარი, საერთო სააბონენტო ღირებულებით 35,57 მილიარდი იუანი.

მოხსენებაში ასევე ნათქვამია, რომ ბოლო წლებში გენერაციული ხელოვნური ინტელექტის (AI) ტექნოლოგიის სწრაფმა წინსვლამ მნიშვნელოვნად შეცვალა ჟურნალისტიკის და კომუნიკაციის ეკოსისტემა ჩინეთში. ამ ტრანსფორმაციამ შემოიტანა პარადიგმის ცვლილება ახალი ამბების წარმოებაში, კურირებასა და გავრცელებაში, რაც საშუალებას აძლევს მედია ორგანიზაციებს გამოიყენონ AI ამოცანები, როგორიცაა რეალურ დროში მოხსენება, ავტომატური კონტენტის შექმნა, პერსონალიზებული აუდიტორიის ჩართულობა და პროგნოზირებადი ანალიტიკა. უახლესი ციფრული და ინტელექტუალური ტექნოლოგიების ინტეგრაციით, ჩინეთის მედია ინდუსტრია არა მხოლოდ აუმჯობესებს ეფექტურობასა და სიზუსტეს, არამედ ახლებურად განსაზღვრავს კრეატიულობისა და ინოვაციის საზღვრებს სიუჟეტების თხრობაში. ეს წინდახედული მიდგომა ჩინეთს პოზიციონირებს, როგორც გლობალურ პიონერად ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებაში თანამედროვე ჟურნალისტიკის მზარდი მოთხოვნების დასაკმაყოფილებლად, ამასთან ერთად აგვარებს სიზუსტეს, ეთიკასა და მედია პრაქტიკაში ინკლუზიურობას.

გენერაციული AI (AIGC) ხდება მედია ლანდშაფტის ქვაკუთხედი. ჩინეთში აპლიკაციის AIGC პანორამის ანგარიშის მიხედვით, გენერაციული AI აპლიკაციების ბაზრის ზომა 2024 წელს 20 მილიარდ იუანს მიაღწევს, რაც 2030 წლისთვის ტრილიონ იუანს გადააჭარბებს. მედია საშუალებები სულ უფრო მეტ ინვესტიციას ახორციელებენ AI-ზე მომუშავე ინსტრუმენტებში და აერთიანებენ მათ. კინოს, ტელევიზიისა და მუსიკის აქტივები ინოვაციური თანამშრომლობისა და აპლიკაციების გასაძლიერებლად. სექტორი ასევე მოწმე იყო დასაქმების ზრდას. გაზეთების გამომცემლობაში 2023 წელს 184 000 პროფესიონალი იყო დასაქმებული, რაც ზედიზედ მესამე წელს აღინიშნა. ფართო მედია ინდუსტრიის მასშტაბით, 1 მილიონზე მეტმა ადამიანმა წვლილი შეიტანა რადიოს, ტელევიზიისა და ონლაინ აუდიოვიზუალური სერვისების განვითარებაში, ნათქვამია ACJA-ს მოხსენებაში.

2024 წლის ოქტომბრისთვის ქვეყანას ჰყავდა 230,585 აკრედიტებული ჟურნალისტი, რომელთაგან ბევრი აგრძელებს ჩაძირვას ხალხურ რეპორტაჟებში, იცავს ეთიკურ ჟურნალისტიკას და აძლიერებს ჩინურ მედია ინდუსტრიას 2023 წელს 3,15 ტრილიონი იუანის მთლიანი გამომუშავება. წლიური ზრდა. გაზეთებმა გამოიმუშავეს 61,66 მილიარდი იუანის შემოსავალი, მნიშვნელოვანი წვლილი რეკლამიდან, ტირაჟიდან და ახალი მედიის ოპერაციებიდან. ეროვნულმა რადიოსა და ტელევიზიის ინდუსტრიამ, ონლაინ აუდიოვიზუალურ პლატფორმებთან ერთად, დაფიქსირდა შემოსავალი 1,412,608 მილიარდ იუანზე მეტი, რაც 13,74%-ით აღემატება წლიურად. ჩინეთის ჟურნალისტთა ასოციაციამ (ACJA) გადამწყვეტი როლი ითამაშა ჟურნალისტების კეთილდღეობისა და ადვოკატირების საქმეში. პროფესიული განვითარება. გასული ათწლეულის განმავლობაში მან 25,15 მილიონი იუანი გამოყო იმ ჟურნალისტების მხარდასაჭერად, რომლებიც დაზარალდნენ, ავადმყოფობდნენ ან გარდაიცვალნენ სამსახურებრივი მოვალეობის შესრულების დროს.

ACJA ასევე ხელს უწყობს ეთიკურ ჟურნალისტიკას და სოციალურ პასუხისმგებლობას, მხოლოდ 2024 წელს გამოქვეყნებული მედიის სოციალური პასუხისმგებლობის 580 ანგარიშები, როგორც ინოვაციებისა და ტრანსფორმაციის შუქურა, რომელიც იყენებს გენერაციულ AI და ციფრულ ინსტრუმენტებს ახალი ამბების წარმოებისა და კომუნიკაციისთვის. მუშახელის განვითარებაზე, ეთიკურ პრაქტიკასა და საზოგადოების ჩართულობაზე დიდი ფოკუსით, სექტორი აგრძელებს ადაპტირებას მზარდი ციფრული და ურთიერთდაკავშირებული სამყაროს მოთხოვნებთან. ამ მიღწევებით ჩინეთის მედია ინდუსტრია არა მხოლოდ აყალიბებს თავის მომავალს, არამედ აყალიბებს გლობალურ განვითარებას. ჟურნალისტიკაში ინოვაციისა და პასუხისმგებლობის საორიენტაციო ნიშანი. უახლესი ტექნოლოგიების ინტეგრაციის მეშვეობით, როგორიცაა ხელოვნური ინტელექტი, დიდი მონაცემების ანალიტიკა და ჩაძირული მედია, ჩინური მედია საშუალებები ხელახლა განსაზღვრავენ კონტენტის შექმნას, განაწილებას და აუდიტორიის ჩართულობას.

გარდა ამისა, მათი აქცენტი ეთიკურ ჟურნალისტიკაზე, კულტურულ სიუჟეტებზე და საერთაშორისო თანამშრომლობაზე ხაზს უსვამს ვალდებულებას დაბალანსებული გაშუქებისა და გაზიარებული ნარატივებისადმი. იმის გამო, რომ ჩინეთი აგრძელებს თავისი რესურსებისა და ნიჭის გამოყენებას, ის პოზიციონირებს ლიდერად მდგრადი და წინდახედული მედია პრაქტიკის პოპულარიზაციაში გლობალურ სცენაზე.

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *